wtorek, 25 kwietnia 2017

39.

Oj, bardzo dużo się ostatnio u mnie działo. Przygotowania do wyjazdu, pakowanie wszystkich włóczek, a uzbierało sie tego troszkę. Mogę śmiało powiedzieć, że jestem włóczkoholiczką. Nie wiem co ja z tego wszystkiego udziergam:P

Skończyłam chustę na zamówienie

Włóczka Alize Bella 417, poszło mi na nią prawie 11 motków. Szydełko 3,5mm. Wymiary to 220x65. 24 kwadraty:) 


Delfinek miał być dla córki, ale zdecydowałam się go oddać szwagierce, która jest w ciąży:) Taki prezencik dla maluszka:)

W chwili obecnej jestem już poza granicami Polski. Czasu na dzierganie jest coraz mniej.

Pozdrawiam wszystkich odwiedzajacych:)

6 komentarzy:

  1. chusta bardzo delikatna się wydaje, ale w tym chyba sedno jej uroku :) rybka świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe prace!
    Udanej podróży życzę! Pozdrawiam!

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne prace, zwłaszcza delfinek!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne prace.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chusta widać fantastyczna! :)
    Bardzo mi się podoba! Na pewno zamawiająca osoba jest zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  6. swietna chusta i słodki delfinek

    OdpowiedzUsuń