środa, 16 sierpnia 2017

41.

Oj, jakoś ostatnio brak czasu i weny na tworzenie postów:(

Sporo się u mnie dzieje. Praca, dom, dom, praca. Mało czasu dla siebie a co najgorsze dla córci. Wynagradzam jej to pracami, które po nocach tworzę:) 

Lisek 50cm razem z ogonem:) Wzór tutaj.

Malutkie aniołki i bombki pojechały już do Polski. 








Nie mam możliwości tworzenia ozdób świątecznych z kordonka, gdyż nie mam form do usztywniania oraz innych potrzebnych materiałów (oprócz kordonków), gdyż nie dałam rady zabrać tego do Szwecji. 

Zaczęłam również torbę Wayuu i bieżnik dla mamy na 50-te urodziny ale poszły w odstawkę, gdyż nie mam do nich weny:( 

Pozdrawiam wszystkich odwiedzających.

5 komentarzy:

  1. prace kapitalne, a lisek - najfajniejszy :) życzę Ci więcej czasu na odpoczynek i dla córy

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace:) Zawieszki na choinkę rewelacyjne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. piekne prace. Swiatecznie zaczyna sie u ciebie robic.U nas w tym roku brzydki wrzesien deszcz i deszcz to chociaz mozna poogladac sliczne prace

    OdpowiedzUsuń
  4. Lisek jest wspaniały,zresztą wszystkie twoje maskotki są urocze,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń