niedziela, 7 stycznia 2018

42.

Postanowiłam w miarę swoich możliwości wrócić do bloga. Nie obiecuję, że będę zaglądała tutaj często ale jakieś wpisy się będą pojawiać. Jak wiecie dużo się u mnie zmieniło, przeprowadzka w kwietniu do Szwecji, praca oraz redukcja czasu na szydełkowanie.

Pomimo tego, że tego czasu na szydełko mam mniej, zawsze coś tam powstaje. Pokażę kilka prac, które powstały a nie ujrzały światła dziennego na blogu, chociaż na facebooku staram się pokazywać wszystko na bieżąco:)

Królisia i żyrafka powstały na aukcje charytatywne dla Tosi, która urodziła się w wieloma wadami genetycznymi. By móc chodzić musi przejść operację w USA, która kosztuje ponad Milion złotych. Tosia pochodzi z mojego rodzinnego miasteczka dlatego też zdecydowałam się na przekazanie dla niej drobnych fantów.
wzory znajdziecie na https://spinayarncrochet.com/


Lala powstała jako prezent urodzinowy dla rocznej Księżniczki:) 
Wzór jest darmowy, znajdziecie go tutaj

Lala powstała na zamówienie mojej Mamy, która bardzo chciała ją dać swojej wnuczce, która mieszka w Niemczech:) Teraz pracuję nad kolejnymi 3 Lalami na zamówienie.


Drugiego, mniejszego Liska wyszydełkowałam dla córeczki siostry:)


Święty Mikołaj jako łapka do garów. Troszkę się nad nią napracowałam i szczerze nie mam zamiaru robić drugiej:) Dam kiedyś ją w prezencie jakieś wyjątkowej osóbce:)


Podkładka pod kubek. Miał powstać komplet ale brak czasu nie pozwolił na jego wykonanie:( Więc została osamotniona w kartonie:) Może w przyszłym roku powstanie kolejnych 5


Serwetka Mikołajki:) Robiłam z filmiku na youtubie. 


4 komentarze:

  1. Śliczności zrobiłaś !!! Lale cą cudne!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bajeczne przytulaski, świateczne serwetki WOW.Jednym słowem robisz śliczności.W planach też mam podoble lale do zrobienia są przesliczne. Jak mi wyjdą nie wiem. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki za lale;) Nie są tak trudne w zrobieniu:)

      Usuń
  3. Przepiękne prace!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń